Ronald Brak

Because not everyone can be normal.

Thursday, February 18, 2016

C., I'm begging you, please don't read this blog


Please, please, believe me C. when I say that just because I let it slip today that I have a blog doesn't mean you should read it.  And I ask you not to read it only because I want what is best for you.  Because this blog is terrible!  The humour is frequently juvenile and more frequently just disgusting.  How disgusting?  Well, let me put it this way - I am probably the only person in Adelaide who has ever been banned from a drunken game of Cards Against Humanity for being too revolting.  And I managed to do that just using what was already written on the cards.  I didn't add anything in crayon.

And the design, or lack of it, is also horrible.  I purposely chose this bilious green colour in an attempt to cause pain to the Ukrainian spambots that are the main viewers of this site.  And a lot of the content is half-bottomed at best and a lot was written years ago when I had no idea what I was writing.  So, not that different from the stuff I write now. 

Anyway, you have been warned.

And if F. wants to read it?  Yeah, he can go ahead.  It's probably best to find out his tolerance levels ahead of time.  


2 Comments:

At 5:33 AM, Blogger Mizi Margueron said...

Pozdrav Zovem se Džejla Šemsudin, iz Bijeljina sam, ali se preselim u London sa suprugom. Bio sam povrijeđen i slomljen kada je u mom braku prije sedam mjeseci nastao veliki problem između mene i mog muža. tako grozan da je slučaj odveo na sud. Rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakovao iz kuće i natjerao mene i djecu da prođu kroz ozbiljne bolove. Pokušao sam sve prilike da ga vratim nakon puno prosjačenja, ali sve je bilo beskorisno i potvrdio je da je doneo svoju odluku i da me više nikada nije htio vidjeti. Tako sam se jedne večeri, kad sam se vratio s posla, upoznao svog starog prijatelja koji me je pitao o mom mužu. Pa sam mu sve objasnio, pa mi je rekao da jedini način da povratim muža je da posjetim pravopisnu glumu zvanu DrIgbinovia, jer je i njemu to zaista uspjelo. Tako da nikad nisam vjerovao u pravopis, ali nisam imao izbora nego da slijedim njegov savjet. Zatim mi je dao adresu e-pošte doctorigbinovia93@gmail.com za pravopisnu glumu koju je posjetio. Tako sam sljedećeg jutra poslao e-poštu na adresu koju mi ​​je dao, a pravopisni uvjeti su me uvjeravali da ću dva dana dobiti muža. Kakva fantastična izjava !! Nikad nisam razmišljao pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Onda sam sledećeg jutra, tako iznenađujuće, moj muž koji me nije zvao zadnjih 7 meseci nazvao da najavim da se vraća. Kako je divno!! Tako je bilo i on se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje greške i zbog boli koji je nanio meni i našoj djeci. Od tog dana, naša veza je sada bila jača nego prije, uz pomoć DrIgbinovia-a. Dakle, ja ću vas konsultovati ako imate problema s njim, dajem vam 100% garanciju da će vam on pomoći, nazovite ga ili mu dodajte na Whats-app: +2348144480786 vrlo veliko zahvaljujući Drigbinovia ..!

 
At 11:07 AM, Blogger Rachel Zuhl said...

I don't mean you harm, I'm a girl. FUCK ME! DO IT! MY NAME IS RACHEL ZUHL!

 

Post a Comment

<< Home